Istanbul (dag 1)

11 januari 2019 - Istanbul, Turkije

Met mijn handbagage in de ene hand en mijn ticket richting Istanbul in de ander zat ik te wachten op mijn vliegtuig. Ik vloog met Turkish Airlines vanuit Brussel (BRU). Mijn vlucht vertrok om 8:45 en ik kwam aan om 12:00. Ik koos voor hun omdat Turkish Airlines in mijn pakket verwerkt zat. Het was een aangename vlucht met vriendelijk personeel. Ik hoefde geen overstappen te doen en na een kleine 3 uur vliegen landen we in Sabiha Gokcen Airport (SAW). Mijn transfer naar het hotel stond aan de voorkant van het station te wachten. Ik verblijf deze vakantie in het Hotel Saba ****. Het hotel heeft in totaal 21 kamers en bied s'ochtend een ontbijtbuffet aan. Doorheen de dag worden nog maaltijden aangeboden maar ik verkies om op restaurant te gaan. De ligging is uitstekend in het oude centrum, op wandelafstand van monumenten en de verschillende winkeltjes dat Istanbul te bieden heeft. Ook is er mooi uitzicht van op het terras op de Blauwe Moskee.